loading...

دانلود آهنگ جدید ماکان بند

دانلود آهنگ با کیفیت 128 / 320 https://www.mytarane.com/8758-macan-band-delgiri/ متن آهنگ دلگیری ماکان بند بد کاری دستم میدی از توو دستم میری میدونم آخرشم میمونه باهام دلگیری نمیذاره تاثیری رو دل

مسعود بازدید : 46 سه شنبه 19 تیر 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ با کیفیت 128 / 320

https://www.mytarane.com/8758-macan-band-delgiri/

متن آهنگ دلگیری ماکان بند

بد کاری دستم میدی از توو دستم میری

میدونم آخرشم میمونه باهام دلگیری

نمیذاره تاثیری رو دل تو اصلا

اینکه من وابسته م تو بری میترسم

من واسه چشمات دل تنگم پره می ترسم

بد شده انگاری حال من نیست دستم

من واسه چشمات دل تنگم پره می ترسم

بد شده انگاری حال من نیست دستم

دوباره این قلب بیقراره

آروم نداره که طاقت بیاره

نگو که چشمات دوسم نداره دوسم نداره

******

متن آهنگ جدید دلگیری با صدای ماکان بند

******

بد کاری دستم میدی از توو دستم میری

میدونم آخرشم میمونه باهام دلگیری

نمیذاره تاثیری رو دل تو اصلا

اینکه من وابسته م تو بری میترسم

من واسه چشمات دل تنگم پره می ترسم

بد شده انگاری حال من نیست دستم

من واسه چشمات دل تنگم پره می ترسم

بد شده انگاری حال من نیست دستم

دوباره این قلب بیقراره

آروم نداره که طاقت بیاره

نگو که چشمات دوسم نداره دوسم نداره

. . . . . .

دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام دلگیری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 122
  • بازدید سال : 802
  • بازدید کلی : 3,904