loading...

دانلود آهنگ جدید ماکان بند

دانلود آهنگ با کیفیت 128/320 https://www.mytarane.com/8461-macan-band-harbar-in-daro/ متن آهنگ هر بار این درو ماکان بندصدای خنده هات هنوز توی گوشمهعطری که میزنی رو لباسیه که میپوشمهدیگه بدون من یه ق

مسعود بازدید : 57 شنبه 09 تیر 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ با کیفیت 128/320

https://www.mytarane.com/8461-macan-band-harbar-in-daro/

متن آهنگ هر بار این درو ماکان بند

صدای خنده هات هنوز توی گوشمه

عطری که میزنی رو لباسیه که میپوشمه

دیگه بدون من یه قدمم بر ندار

یه چیزی بهت میگم ایندفعه رو نه نیار

هر بار این درو محکم نبند نرو

این چشمای ترو نکن تو بدترو

نفسم میبره دل من دلخوره

بی تو از دلهره هر دقیقش پره

هر بار این درو محکم نبند نرو

این چشمای ترو نکن تو بدترو

نفسم میبره دل من دلخوره

بی تو از دلهره هر دقیقش پره

******

متن آهنگ جدید هر بار این درو با صدای ماکان بند

******

بدون تو بدون از این زندگی سیرم

به جون هردومون نباشی از دست میرم

درارو وا نکنو حرف رفتن نزن

نه دیگه تا نکن به هر دلیلی بد با من

هر بار این درو محکم نبند نرو

این چشمای ترو نکن تو بدترو

نفسم میبره دل من دلخوره

بی تو از دلهره هر دقیقش پره

هر بار این درو محکم نبند نرو

این چشمای ترو نکن تو بدترو

نفسم میبره دل من دلخوره

بی تو از دلهره هر دقیقش پره

. . . . . .

دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام هر بار این درو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 715
  • بازدید کلی : 3,817